Wybieramy papeterię ślubną z marką zapi.pl

Wybór papeterii ślubnej być może nie jest tak kluczowa kwestia, jak decyzja o sali weselnej czy sukni ślubnej jednak nie należy jej bagatelizować. Wygład zaprószeń w dużej mierze może nawiązywać do stylu oraz koloru przewodniego wesele i niewątpliwie jest wizytówką Pary Młodej. Z racji tego ze sama jestem na etapie ślubnych przygotowań i wciąż poszukuje odpowiedniej papeterii z pomocą przyszła mi marka zapi.pl . 



Przyznam szczerze, że Zapi nie była mi wcześniej znana. Natrafiłam na nią przypadkiem w trakcie poszukiwań. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy podczas przeglądania strony internetowej to, to że asortyment pogrupowany jest na kategorie i pod kategorię. Nie jest to takie oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Spodobał mi się fakt, że możemy wybierać spośród różnego rodzaju produktów: zaproszeń w stylu glamour, rustykalnym, vintage czy flower. To naprawdę spore ułatwienie i oszczędność czasu, gdy nie musimy przeglądać setek produktów w poszukiwaniu interesującego nas stylu. Przejrzysty interfejs strony i najważniejsze informacje (np. telefon kontaktowy) wyszczególnione są w widocznym miejscu, a to dla mnie spory plus. Strona zachwyciła mnie również swoją prostotą i pięknym połączeniem kolorów.

CENA

Zacznijmy od kwestii najważniejszej,  jeśli chodzi o planowanie ślubnych wydatków. Ceny wahają się od 3,00 do 23,00 zł przy zaproszeniach, winietkach czy zawieszkach na alkohol oraz od 58,00 do 135,00 zł, jeśli chodzi o księgi kości. Koszty są zależne w dużej mierze od rodzaju i stylu danego produktu.  Nie są to najniższe ceny na rynku, raczej plasują się gdzieś niewiele ponad średnią.  Ceny za papeterię są nieco wysokie, jednak jest to cena rzeczywiście adekwatna do jakości, o czym więcej w następnym akapicie. Co do cen za księgę gości, są jak najbardziej do przyjęcia. Przejrzałam naprawdę wiele stron, które oferują tego typu asortyment i koszta są bardzo rozbieżne i ciężko jest wyciągnąć z nich średnią. Te, które oferuje Zapi są naprawdę zróżnicowane i na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie, zarówno pod względem finansowym, jak i pod względem stylu. 




WYKONANIE

W ramach kompletu próbkowego otrzymałam zaproszenie, winietkę, numer stołu, zawieszkę na alkohol oraz księgę gości. Każdy z  produktów był wykonany bardzo  starannie. Równie przyklejone kartki, bez żadnych plam kleju, ani innych zabrudzeń.  Piękne czcionki i kolory połączyły się idealnie i stworzyły wspaniały, nieco  minimalistyczny styl, który wręcz uwielbiam. Jakość papieru również była doskonała. Grubość kartek to 230g, co gwarantuje dużo mniejszą podatność na odgniecenia  oraz nadaje klasy i elegancji naszej papeterii ślubnej. Produkty takie jak zaproszenie czy winietka, które potrzebują specjalnego bigowania nie posiadały pęknięć czy zagnieceń w miejscach złożenia, co niestety często się zdarza przy takiej gramaturze papieru. Jeśli chodzi o księgę gości byłam pod wrażeniem. Otrzymałam idealnie przygotowany produkt, który w stu procentach spełnił moje oczekiwania. Każdy najmniejszy detal był dopracowany i nigdzie nie dopatrzyłam się zaniedbań, w postaci jakich  kol wiek plam na białych stronach, śladów kleju czy strzępienia się szwów na rogach. Kwiaty, które widzicie na środku księgi (zdjęcie) były bardzo dobrze przyklejone, żadne nie odpadał, wszystkie były równo ułożone tworząc kształt serca (dostępna w 3 wariantach kolorystycznych). Pierwsza strona jest informacyjna. Następne dwie to sentencje miłosne, pozostałe strony są puste.  Okładka jest idealnie biała, trzeba troszkę uważać, aby jej nie poplamić, bo nawet najmniejsza plamka będzie widoczna. 





DOSTAWA I KONTAKT

Mamy możliwość wyboru trzech rodzajów dostawy: kurier DPT, paczkomaty InPost oraz Poczta Polska. Przy dostawie kurierem przesyła jest wręcz ekspresowa. Po niecałym dniu otrzymałam swoją paczkę. Czas oczekiwania na wykonanie zlecenia jest zależna od poprawek wprowadzonych na poszczególnych etapach składania zamówienia. Co do kontaktu z firmą nie ma z tym żadnego problemu. Odpowiedzi na maila przychodziły maksymalnie po 1 dniu.

Szczerze polecam markę zapi.pl na wybór usługodawcy papeterii ślubnej. Jest to firma zaufana, która oferuje naprawdę piękne i eleganckie zaproszenia, księgi gości i inne akcesoria ozdobne związane ze ślubem. Zapewne każdy, nawet najbardziej wybredny klient znajdzie tam coś dla siebie.  








*wpis powstał we współpracy z marką zapi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram