Przegląd kulturowy vol. 2

Październik już za nami, więc pola na kolejny Przegląd kulturowy, w którym pokaże wam jakie nadchodzące wydarzenia zainteresowały mnie w moim rodzinnym mieście, jakie ciekawe książki przeczytałam, a za jakie mam zamiar się właśnie zabrać i wszystko to co w jakiś sposób zaciekawiło  mnie w ubiegłym miesiącu.



   KSIĄŻKI
  • „Dziewczyna z Brooklynu” Guillaume Musso – wspaniała, budująca powieść w starym dobrym stylu. Właśnie takim za jaki pokochałam Musso. Jego ostatnia książka niezbyt przypadła mi do gustu, wydaje mi się jakby trochę zatracił swoją osobowość, ale na szczęście „Dziewczyna z Brooklynu” wyszła mu genialnie. Historia (jak to bywa u francuskiego pisarza) rozgrywa się trochę w Paryżu, a trochę w Nowym Jorku.  Anna i Raphaël  tworzą idealną parę, w niedługim czasie  planują wesele, ale idylliczną sielankę niszczy jedno zdjęcie, które pokazuje narzeczonemu Anna. Od tego wszystko się zaczyna, szaleńcza walka z czasem, tajemnice, które na początku są jedynie chaosem w zbiorze informacji, jednak z czasem wszystko składa się w logiczną całość i daje nam pełny obraz historii, która kryje się za tajemniczą fotografią. Polecam całym sercem ostatnią powieść, mojego ulubionego pisarza. Jeśli  miałybyście ochotę zakupić te pozycję to na stronie www.inbook.pl możecie zakupić ją z 5% rabatem wpisując ten kod : 9fvceq5b .
WYDARZENIA

  • Targi ślubne "Weeding Arena" - Arena Szczecin 19 listopada. Wydarzenia, na którym z pewnością nie może zabraknąć przyszłej Pary Młodej ze Szczecina i okolic. Ponad 100 wystawców, wiele atrakcyjnych nagród do wygrania i świetna atmosfera to kwintesencja targów Weeding Arena. Oczywiście i ja tam będę i z pewnością przygotuje dla was relacje. Czy zobaczę się może z kimś jeszcze ?
INSPIRACJE

  • Niewiele dni pozostało do końca 2017, dlatego już teraz rozglądam się za ciekawym plannerem na nadchodzący rok, a ten od CrazyShop ma na prawdę efektywną okładkę, którą w dodatku można personalizować! 



CIEKAWE LINKI

  • Zawsze zastanawiałam się dlaczego przyszli Małżonkowie wybierają te piosenkę na wesele, jeśli więc, któraś z was zdecydowała się na utwór Dwa Plus Jeden zachęcam do poczytania wyjaśnień Johanny Haase. 
  • Sekret namiętności w długotrwałym związku - nie twierdzę, że ten tekst jest zły. Być może okazuje  się nawet pomocny, jednak uważam, że wiele zależy od samej pary. Namiętność, i pożądanie to sprawa bardzo indywidualna. 
  • W dzieciństwie uwielbiałam patrzeć jak moja babcia szyła na maszynie (no dobra! Do teraz to robię), opowiadała mi co teraz robi, patrzyłam jak spod jej rąk wychodzą piękne ubrania, które chwile wcześniej były jedynie  skrawkiem materiału. Dlatego tak bardzo zainteresował mnie blog Joulenki, gdzie znalazłam na prawdę ogrom bardzo przydatnych informacji na temat szycia.
  • Planowanie podróży to jedno z moich ulubionych zajęć, dlatego kiedy natrafiłam na blog Marty Gackowskiej  (mieliście okazję "poznać" ją w ostatnim poście) byłam zachwycona tym jak Marta zwiedziła niemal całą Europę pomimo niskich kosztów podróżowania. Zaczynam planować swoją podróż na te zimę. Macie jakieś propozycję? 
  • Coś co przyda się nie tylko grafiką, ale i przyszłym Panną Młodym. Doskonałe narzędzie do generowania palet kolorystycznych. 
  • Justyna z bloga Stylerecital podpowiada gdzie znaleźć inspirujące wnętrzarskie. 

A czy wy odkryliście coś ciekawego, inspirującego lub śmiesznego w ubiegłym miesiącu? Dajcie znać w komentarzu :)


4 komentarze:

  1. Ale super przystanek - to w Wielkiej Brytani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Muszę przyznać, że ich pomysły często mnie zaskakują

      Usuń
  2. Zdecydowanie muszę przeczytać książkę. Ostatnio nawet rzuciła mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram